niedziela, 29 listopada 2015

"Majdan Lisa" może być "Bukaresztem 1989", ... zamiast Majdanu z Kijowa - z Bronkiem w roli Nikolae.

Sugerowałbym więc powściągliwość, w miejsce emocji.
 http://www.zonacezara.blogspot.com/2015/11/majdan-lisa-moze-byc-bukaresztem-1989.html
 
image
 
Czytając powyższy artykuł przypomniała mi się moja notka z 31.01.2015 r.: 
 
"Wydaje mi się, że polska krew poleje się w maju"
 
"Tytuł tego artykułu jest prowokacyjny - odzwierciedla zamysł doprowadzenia do wybuchu zamieszek , a nawet powstania. - W tym zakresie wymaga potępienia", napisał detektywmjarzynski @ Nichcik, w notce "Polska krew poleje się w maju" >>> "doprowadzenia do powstania" napisał detektywmjarzynski
 
Warto dać tu definicję: Powstanie, dawniej insurekcja – zbrojne wystąpienie ludności państwa, miasta lub pewnego obszaru, skierowane przeciw dotychczasowej władzy, lub władzy okupacyjne. Powstania często dążyły do uzyskania niepodległości państwa, autonomii obszaru lub przyłączenia obszaru do innego państwa, ale bywały też powstania będące jedynie wyrazem protestu przeciw władzy lub klasie posiadającej. Powstanie połączone ze zmianą struktury gospodarczej i własnościowej to rewolucja.
 
"Detektywmjzrzynski" użył słowa "powstanie", powinien też wiedzieć, przeciwko komu takie powstanie miałoby/ma wybuchnąć. - Ciekawe czy nam to wyjawi?
 
Bo ja wciąż słyszę, że "Kaczyński podpala POLIN", błędnie nazywany Polską
 
Fragment "reprintu" notki dedykuję red. Lisowi, ... i jego "protektorom". (:
 
 
 
 
 
 
 
Moja odpowiedź z lutego 2015 @ detektywmjarzynski 07:18:01, pod notką:
 
"Wydaje mi się, że polska krew poleje się w maju"
 
 
"Tytuł tego artykułu jest prowokacyjny - odzwierciedla zamysł doprowadzenia w Polsce do wybuchu zamieszek , a nawet powstania"

- Może skomentuję komemtarz pytaniem: Czy mi zależy aby w Polsce doszło "do wybuchu zamieszek , a nawet powstania"

Nie, nie zależy mi, ale wydaje mi się że zamieszek i powstania dojdzie, bo Polacy nie pozwolą sobie, aby wybory w Polsce fałszowano. Dlatego tytuł:

"Wydaje mi się, że polska krew poleje się w maju"   ... uważam za jak najbardziej stosowny. On nie prowokuje, on ostrzega na podstawie wnikliwej obserwacji przed tym do czego może, a raczej do czego dojdzie w wyniku antypolskich działań okupantów, którzy w wyniku sfałszowanych wyborów dorwali się do władzy w Polsce.

Nie wiem, czy będzie u nas Budapeszt, wydaje mi się, że wszystko jest na drodze do tego, że "polskie Pendolino" mknie do stacji "Bukareszt 1989"  /  ...  Lis wciąż chce Majdanu"?
   >>>   http://zonacezara.blogspot.com/2015/11/czy-szef-trybunau-nie-cakiem.html
 
image

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz